Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Wstęp

1.Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji w sklepie są przetwarzane przez firmę, wyłącznie w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo do uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych lub ich usunięcia. Klient ma prawo do żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych.

2.W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Przedmiot transakcji

1.Przedmiotami transakcji w sklepie internetowym są produkty przedstawione na stronach WWW sklepu internetowego.

2.Wszystkie podane ceny są wyrażone w polskiej walucie, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

3.Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.

4.Niektóre z oferowanych przez sprzedawcę produkty mogą być niedostępne w chwili składania zamówienia, o czym kupujący jest informowany niezwłocznie przez pracownika sklepu telefonicznie lub pocztą mailową.

 

Składanie zamówień

1.Zamówienie można złożyć korzystając ze strony www , pocztą elektroniczną oraz faxem

2.Do złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej oraz telefonu kontaktowego.

3.Po zatwierdzeniu zamówienia przez pracownika sklepu klient jest informowany o całkowitych kosztach przesyłki.

4.Zamówienie potwierdzane jest pocztą elektroniczną lub telefonicznie w ciągu 2 dni roboczych. Jeżeli uzyskanie kontaktu telefonicznego z Klientem nie będzie możliwe w ciągu 2 dni roboczych od dnia wpłynięcia zamówienia do sklepu, zamówienie może zostać anulowane lub jego realizacja wstrzymana.

 

Formy płatności

1.Gotówka:
Przy osobistym odbiorze towaru w sklepie P.H.U. ALLADYN

ul. Gen. Jerzego Ziętka 74b, 41-412 Mysłowice

2.Przelew:

Z chwilą wpływu na konto sklepu płatności oraz po potwierdzeniu zamówienia towar zostaje wysłany wraz z paragonem lub (na życzenie klienta) fakturą VAT.

3. Kartą płatniczą:

W siedzibie firmy (ul. Gen. Jerzego Ziętka 74b, 41-412 Mysłowice ).

 

Dostawa i Transport

1.Termin dostawy wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Wyjątek stanowią produkty, które w danej chwili są niedostępne w magazynie sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany o powyższym przez pracownika sklepu oraz zostanie mu wskazany orientacyjny termin dostawy.

2.Koszty przesyłki pokrywane są przez nabywcę. Koszt wysyłki paczki standardowej o wadze do 30 kg wynosi 15 zł (brutto).

3.W przypadku gdy ciężar zamówionego towaru przekracza wagę 30 kg koszt dostawy jest wyliczany indywidualnie i ustalany z klientem telefonicznie.

4.W przypadku gdy wymiary paczki przekraczają: długość 125cm; szerokość 60cm; wysokość 60 cm, koszt dostawy jest wyliczany indywidualnie i ustalany z klientem telefonicznie.

5.Na terenie całej Polski przesyłki dostarczane są firmą kurierską DPD. Wysyłka poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jest możliwa po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z pracownikiem sklepu.

6.Cena dostawy towaru nie zawiera usług związanych z wniesieniem dostarczanych produktów, podłączeniem, uruchomieniem ani ustawieniem towaru wewnątrz mieszkania.

7.Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz ryzyko utraty lub uszkodzenia.

8.Gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy zostawia awizo z nuerem kontaktowym. Należy uzgodnić z kurierem kolejny termin dostawy.

9.Firma kurierska ponowi próbę dostawy w ciągu trzech kolejnych dni roboczych od daty pozostawienia awizo. Bezpłatne są tylko dwie próby doręczenia przesyłki. Zmiana adresu dostawy w trakcie doręczenia jest bezpłatna jeżeli nowy adres jest w obrębie pierwotnego oddziału.

10.Na liście przewozowym oprócz adresu jest wpisany numer telefonu kontaktowego podany przy składaniu zamówienia, co pozwala kurierowi na ewentualny kontakt przed próbą doręczenia paczki.

11.Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek o wadze powyżej 30kg, dlatego przy cięższych przesyłkach Kupujący musi być przygotowany na ich samodzielne wniesienie.

12.Klient w chwili odbioru przesyłki jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia w obecności kuriera czy zamówiony towar nie uległ uszkodzeniu w trakcie dostawy i jest zgodny ze składanym zamówieniem. W wypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy bezwzględnie sporządzić protokół szkodowy (druk posiada kurier).

 

Odstąpienie od umowy

1. Klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą), który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu uzyskać można od pracownika sklepu.

2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie wraz ze stosownym oświadczeniem. Zwrot zostanie przez sprzedawcę przyjęty tylko wtedy, gdy towar znajduje się w stanie niezmienionym. Towar powinien mieć oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz zawierać stosowne oświadczenie i dokumenty sprzedaży produktu. Ryzyko uszkodzenia produktu w trakcie zwrotu ponosi Kupujący.

3. Zwrot kwoty zapłaconej za towar klienta zostanie dokonany po dostarczeniu zwracanego produktu.

 

Gwarancje i reklamacje

1.Sprzedawane produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Warunki realizacji gwarancji oraz okres gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość oferowanych przez sprzedawcę produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.

2.Aby wysłać zakupiony produkt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego. Produkt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu oraz zawierać opis ewentualnych uszkodzeń. Klient winien określić żądania reklamacyjne.

3.Do reklamowanego sprzętu Klient winien dołączyć dowód zakupu.  

 

Pozostałe

W kwestiach nie ujętych powyższym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

 

{nocache:761ced565f84ffdd2d4ea59286b32bbb#0}
Click Shop | Hosting home.pl